Jørn Hoel & The Groovie Chefs

Jørn Hoel er en av de artistene som virkelig rører følelsene våre, og han leverer alltid på sine konserter. Til Lofoten har han med seg en kvartett, som spiller låter fra hele hans karriere. Fra hans gjennombrudd på 80-tallet med legendariske hits og følsomme sanger, som de fleste av oss kjenner til. Til hans kritikerroste album fra 90-tallets med sterke røtter fra blues og soulmusikken. 

«Endelig føler jeg at konsertene funker med alle mine ulike stil sjangere, sier Jørn. Jeg har jo alltid beveget musikkinteressen min fra blues, via soul til latinorytmer, og med dette bandet så henger dette ordentlig fint sammen. Jeg gleder meg til hver konsert. Og det er jo positivt, etter over 40-år på scenen. Det er lenge siden han har gjestet Lofoten med band, og det er sikkert mange som husker hans legendariske opptredener på «Ulven i Kabelvåg» , og senere i Henningsvær.

Band:
Terje Støldal, bass, vokal
Ian Fredrick Johannessen, slide gitar, gitar, vokal
Tor Mikael Stav Larsen, trommer
Jon Willy Rydningen, keyboards
Jørn Hoel, vokal, gitar

Youtube video med Jørn fra tidligere ( Shake That Fat )

CODSTOCK FESTIVALEN

Postboks 85
8311 Henningsvær
Org. nr: 996 488 187

E-post: hei@codstock.no

KART OVER PARKERING

Her finner du kart over hvor det er mulig å parkere bobiler og campingvogner rundt om i Henningsvær.

Last ned parkeringskart her.

Copyright © 2022

Codstock Festivalen. Org. nr: 996 488 187. 
Websidene er beskyttet av lov om opphavsrett. Bruk av bilder eller innhold må klareres med Codstock.

Websidene er utviklet og driftes av LOFOKUS

 

Til toppen